What a tale my thoughts could tell

This is Playground in My Mind. If you could read my thought, love, these are some of my words unspoken nor wandering. Just like an old time movie, to reminisce and not to drift away from life

Thursday, July 1, 2010

di 29 tahun ku


① Ketika aku memohon kekuatan,Tuhan mengijinkan kesulitan dtg dlm kehidupan ku. . .

② Ketika ku memohon kebijaksanaan. . . Tuhan memberiku masalah tuk aku pecahkan. . .

③ Ketika aku mohon kesejahteraan. . . Tuhan memberiku akal untuk berfikir. . .

④ Ketika aku memohon keberanian. . . Tuhan mengijinkan bahaya dtg untuk aku atasi. . .

⑤ Ketika ku butuh cinta, Tuhan memberikan org² bermasalah untk ku tolong. . .

⑥ Ketika aku mohon bantuan. . . Tuhan memberikan kesempatan. . .

⑦ Aku jarang menerima apa yg kuminta. . . Tapi Tuhan memberikan apa sebenarnya yg ku butuhkan. . .

No comments:

Post a Comment