What a tale my thoughts could tell

This is Playground in My Mind. If you could read my thought, love, these are some of my words unspoken nor wandering. Just like an old time movie, to reminisce and not to drift away from life

Sunday, August 21, 2011

Baca pelan dlm hatimu...


*Sombongnyaa aku ya اَللّهُ Hanya karna aku sdg sibuk dgn urusanku
PanggilanMu ku abaikan..
Padahal nikmat berupa nafas saja aku tak mampu menghitungnyaa..
*Sombongnya aku ya اَللّهُ
Hanya karna aku seorang γƍ melimpah akan harta, sahabat, dan cinta..
Ayat suciMu tak lagi kupedulikan..
Pdahal nikmat 360 otot tubuh γƍ bergerak setiap waktu dlm tubuhku,tak pula mampu ku balas padaMu..
*Sombong skl aku ya اَللّهُ
Krn telah berulang kali Kau beri nikmat,aku hanya mengucap alhamdulillah
Tanpa pernah mengerti Kau beri nikmat agar jiwa ini tahu rasa terima kasih..
Bukan sekedar ucapan..

Ya اَللّهُ ,Mungkin jika kau tunjukkan kekotoran hati ini, maka hatikulah γƍ paling hitam legam..
Tp Engkau begitu bijak meletakkan semua aibku didalam..
Agar tak ada γƍ mampu mlihat kebusukkanku..
Ya اَللّهُ ,Hari ini,saat aku membaca pesan ini izinkan aku bersujud panjaang diatas sajadahku..
Menangisi stiap waktu γα̣̣ήƍ ku tinggalkan hanya utk hal dunia γα̣̣ήƍ menyesatkan..
Engkau γα̣̣ήƍ Maha Pengampun,Maha Suci,dan Maha Besar..
Tiada daya upaya γα̣̣ήƍ mampu melampaui kekuasaanMu..
Aku lemah ya اَللّهُ..
Maafkan aku..

Laa ilaaha illaa anta, subhaanaka innii kuntu minadhdhaalimiin...

No comments:

Post a Comment